من و امیرعلی

متن مرتبط با «کلاس اولی من» در سایت من و امیرعلی نوشته شده است

زلزله های من

  • نیلوبلاگ

    اینم شما دوتا وروجکا...

    ادامه مطلب
  • کلاس اولی

  • نیلوبلاگ

    سلام کلاس اولی منxa0عزیز دل مامان خوبی یک هفته است که تو کلاس اولی شدی. روز اول خوب و بدون دردسر تکلیفاتو نوشتی اما گل پسر شیطون حالا دیگه تنبلیت می کنه و به بدبختی تکلیفاتو می نویسی.xa0روز پنج شنبه 8 مهر اولین دوندون شیریت افتاد و تو نگه داشتی که شب بذاری زیر بالشت که فرشته برات جایزه بیاره اما گمش کردی حالا صب دنبالش بودی دیدی پیدا نمی شه گفتی طوری نیست حالا دندون بعدی.xa0مامان قربون گل پسر.......

    ادامه مطلب