
سلام عمر مامان امروز بعد تقریبا 3 سال دوباره وبلاگتو پیدا کردم و کل مطالبی را که برات نوشته بودم خوندم.خیلی ذوق زده شدم.
الان دیگه مرد شدی نفسم داری می ری کلاس چهارم .یه داداش شیطون تر از خودتم داری بنام امیرحسین.همو دوست دارین ولی دعوا هم زیاد می کنید.امیرحسین الان 2 سال و 3 ماهشه.
قربون دوتاتون بشم من
.
ما را در سایت من و امیرعلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130


اینم آقا امیرحسین
من و امیرعلی...ما را در سایت من و امیرعلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118



ما را در سایت من و امیرعلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200
ما را در سایت من و امیرعلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138
ما را در سایت من و امیرعلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144