بازم اومدم

خرید بک لینک
سلام جگرگوشه مامان

امیدوارم که خوب باشی.یه مدت تنبل شدم و حوصله نوشتن و مطلب گذاشتن نداشتم. تا الان که پیش دبشتانی خوب بوده و امیدوارم بقیه اش هم خوب باشه .از الان استرس دارم برای کلاس اولت.خدا به من رحم کنه و به خیر بگذرونه اونایی که بچه های آرومی دارن می نالن از کلاس اول حالا خدا به داد من برسه با توحالا شاید هم برعکس شدالهی مامان قربونت بره الهی.

دیروز کهنوج بودیم خونه علی اینا و تو با پسرش امیر حسابی بازی کردی امیر 9 روز از تو کوچیک تره . و از شیر من هم خورده.

خدانگهدارت عزیزم

من و امیرعلی...

ما را در سایت من و امیرعلی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 4:38

صفحه بندی