امیدوارم که خوب باشی.یه مدت تنبل شدم و حوصله نوشتن و مطلب گذاشتن نداشتم. تا الان که پیش دبشتانی خوب بوده و امیدوارم بقیه اش هم خوب باشه .از الان استرس دارم برای کلاس اولت.خدا به من رحم کنه و به خیر بگذرونه اونایی که بچه های آرومی دارن می نالن از کلاس اول حالا خدا به داد من برسه با تو
حالا شاید هم برعکس شد
الهی مامان قربونت بره الهی.
دیروز کهنوج بودیم خونه علی اینا و تو با پسرش امیر حسابی بازی کردی امیر 9 روز از تو کوچیک تره . و از شیر من هم خورده.
خدانگهدارت عزیزم

من و امیرعلی...
ما را در سایت من و امیرعلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138